Παρασκευή 26 Αυγούστου 2011

Λόγοι για να διακόψετε το κάπνισμα


Σ’ αυτό το άρθρο παρατίθενται μερικοί συνηθισμένοι λόγοι για να κόψετε το κάπνισμα. Εκτυπώστε αυτή τη σελίδα, εξετάστε τους λόγους που ισχύουν στην περίπτωσή σας και κρατήστε τη προσβάσιμη για να θυμάστε τους λόγους, για τους οποίους πρέπει να διακόψετε το κάπνισμα.
Η διακοπή του καπνίσματος έχει πολλά οφέλη για την υγεία:
  • Θα μειώσει τον κίνδυνο που έχω για καρδιοπάθεια, καρδιακή προσβολή κι εγκεφαλικό επεισόδιο.
  • Θα μειώσει τον κίνδυνο που έχω για πνευμονοπάθεια, όπως η χρόνια αποφρακτική πνευμονοπάθεια (ΧΑΠ), το εμφύσημα κι ο καρκίνος του πνεύμονα.
  • Θα μειώσει τον κίνδυνο που έχω για άλλες μορφές καρκίνου κι άλλων παθήσεων, όπως ο καταρράκτης και η εκφύλιση της ωχράς κηλίδας, η οποία μπορεί να προκαλέσει απώλεια της όρασης.
  • Θα βήχω λιγότερο το πρωί.
  • Θα έχω περισσότερη ενέργεια και θα είμαι σε θέση να κάνω τις δραστηριότητες που μου αρέσουν πιο εύκολα και χωρίς να λαχανιάζω.
Η διακοπή του καπνίσματος έχει πολλά οφέλη για τον τρόπο ζωής:
  • Δεν θα εκθέτω πλέον τους φίλους μου, τα μέλη της οικογένειας και τους συνεργάτες του στο παθητικό κάπνισμα.
  • Η αναπνοή, τα ρούχα μου, τα μαλλιά, το σπίτι και το αυτοκίνητο δεν θα μυρίζουν πια τσιγαρίλα.
  • Τα δόντια μου θα είναι πιο λευκά και τα δάχτυλά μου δεν θα είναι κίτρινα.
  • Θα έχω λιγότερες ρυτίδες στο πρόσωπό μου και γύρω από το στόμα μου.
  • Θα εξοικονομήσω χρήματα αφού δε θ’ αγοράζω τσιγάρα.
  • Θα είμαι θετικό πρότυπο για τα παιδιά μου και για τους άλλους.
  • Η γεύση και η όσφρησή μου θα βελτιωθούν.
  • Δε θα βιώνω πλέον το κοινωνικό στίγμα που συνδέεται με το κάπνισμα.
  • Σύμφωνα με τον Γενικό Χειρουργό των Ηνωμένων Πολιτειών διακόπτοντας το κάπνισμα θα κάνω "το πιο σημαντικό βήμα» για τη βελτίωση της διάρκειας και της ποιότητας της ζωής μου.
Πηγή:



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου