Κυριακή 28 Αυγούστου 2011

Θέλει να γίνει μαμά η Beyonce


Έτοιμη να γίνει μητέρα αισθάνεται η Beyonce, όπως αποκάλυψε σε συνέντευξή της, στην οποία μίλησε παράλληλα για τον γάμο, τον ελεύθερό της χρόνο, τις φίλες της και τα μελλοντικά της σχέδια.
«Τώρα είμαι γυναίκα… μπορώ να αφοσιωθώ στον γάμο μου. Μπορώ να αποφασίσω πως θέλω παιδιά. Μπορώ να γίνω η μητέρα που θέλω να γίνω και να αφοσιωθώ στα παιδιά μου» αποκάλυψε η Queen Bee σε συνέντευξή της στο αμερικανικό «In Style», που θα κυκλοφορήσει τον Σεπτέμβρη. 
Εν συνεχεία, η Beyonce τόνισε πως: «θυσίασα τόσα πολλά σαν παιδί και σαν έφηβος. Δεν μετανιώνω καθόλου, γιατί η δουλειά μου με κράτησε συγκεντρωμένη. Όταν είσαι νέα - 18 ή 19 χρόνων- έχεις την ενέργεια και τη δύναμη» συνεχίζει.
Αν και δεν έχει πολύ ελεύθερο χρόνο, η ντίβα της R&B δεν κρύβει ότι της αρέσει να... αράζει στον καναπέ και να βλέπει τηλεόραση.
Όσο για τη φιλία; Είναι από τα καλύτερά της, αφού δήλωσε ότι «έχω πάρα πολλές φίλες. Οι γυναίκες που δεν έχουν φίλες, με φοβίζουν. Αγαπώ τους φίλους μου και λατρεύω να κάθομαι μαζί τους και να ακούω τις ιστορίες τους».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου