Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2011

Ο έρωτας καλά κρατεί…


Για όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά της Πατρίτσια Mίλικ Περιστέρη που του έχουν «κλέψει» την καρδιά μίλησε ο Γιώργος Σαμπάνης. 
«Είναι πολύ δύσκολο να πω ποια χαρακτηριστικά μου αρέσουν γενικά σε μια γυναίκα, γιατί αυτή τη στιγμή είμαι με την Πατρίτσια, οπότε μπορώ να σου πω ποια χαρακτηριστικά μου αρέσουν σε εκείνη. Και έχει να κάνει με τον χαρακτήρα πλέον, γιατί σε μια σχέση που μετράει πάνω από πέντε μήνες –πόσο μάλλον η δική μας που κοντεύει έναν χρόνο- δεν κοιτάς μόνο την εξωτερική εμφάνιση.
 
Η Πατρίτσια είναι σίγουρα πάρα πολύ όμορφη εξωτερικά. Την βλέπω και αισθάνομαι όμορφα, τη θαυμάζω. Κυρίως μου αρέσει το ότι είναι ένας άνθρωπος που σέβεται πολύ τους άλλους και εμένα. Έχει στόχους, προτεραιότητες, δεν φοβάται να εκφράσει τα συναισθήματά της, αλλά ούτε να παραδεχτεί τα λάθη τη, σε αντίθεση με εμένα που δυσκολεύομαι να το κάνω».
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου