Παρασκευή 5 Αυγούστου 2011

ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ…


Νομίζεις πως όλοι περιστρέφονται γύρω σου
Είσαι πολύ σίγουρος για τον εαυτό σου.
Όχι μάτια μου δεν είναι έτσι…
Έχεις πονέσει ποτέ στην ζωή σου από ψέματα;
Γι αυτό σταμάτα την καραμέλα του ψέματος σου.
Σκέφτηκες ποτέ ότι υποτιμάς την νοημοσύνη των γυναικών,
Ενώ εκείνες σ έχουν καταλάβει
Και σε δουλεύουν για να ακούνε, όπως εγώ μαζί σου;
Έχεις πολλές στο καρνέ σου και άλλες τόσες που δεν σε ξέρουν,
Θα σε μάθουν και αυτές και θα φύγουν όπως εγώ.
Ξέρεις κάτι εγώ δεν γέλασα μαζί σου,
Σ αγάπησα και σε λυπήθηκα μαζί,
Γιατί σκέφτηκα, όταν στις στιγμές μοναξιάς σου, πόσο πονάς.
Μέσα σου απέραντο κενό μέχρι το επόμενο τηλέφωνο
Και τα χρόνια θα περνούν, μέσα σε έρωτες γιατί έτσι σου αρέσει.
Νομίζεις πως είσαι κάποιος, όχι μάτια μου
Δεν είσαι τίποτα και ΤΙΠΟΤΑ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙΣ !
     ΛΥΠΑΜΑΙ …!
Ράλια Ρέντου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου