Δευτέρα 18 Ιουλίου 2011

…ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ…

Ένα τραγούδι του λατρεμένου σε όλους Παπακωνσταντίνου αναφέρετε «εγώ είμαι εγώ και τα χω βρει με την δική μου φάτσα.» Όλοι το έχουμε ακούσει, σε όλους αρέσει και σχεδόν όλοι το χουν τραγουδήσει, πόσοι από εμάς το έχουμε κάνει πράξη; Πόσοι τα έχουμε βρει με τον εαυτό μας, με το είναι μας, εξωτερικά και εσωτερικά; Πιστεύω ελάχιστοι έως και κανένας, είναι φυσιολογικό μέχρι ένα σημείο, διότι αν θεωρούσαμε πως είμαστε τέλειοι θα φτάναμε στο ναρκισσισμό. Τέλειος δεν είναι κανένας, όποιος θεωρεί τον εαυτό του έχει σοβαρό ψυχολογικό πρόβλημα κατά τη γνώμη μου. Αρχικά άμα είχαμε καταφέρει να «πιάσουμε» την τελειότητα θα είχαμε φτάσει στη Θέοση. Τώρα για όσους δεν ξέρουν Θέοση είναι ο στόχος που αρχικά είχε ο άνθρωπος , δηλαδή να είναι αλάθητος και να φτάσει τον δημιουργό του, τον Θεό. Οπότε όπως καταλαβαίνουμε κάτι τέτοιο δεν ισχύει προς το παρόν και εν έτη 2011 διότι είπαμε ποτέ μη λες ποτέ, η επιστήμη έχει προχωρήσει τόσο πολύ που να βρει κάτι ώστε να δημιουργήσει τον αλάνθαστο άνθρωπο. Επανερχόμαστε όμως στο θέμα μας το οποίο είναι αν τελικά εμείς έχουμε δεχτεί το εαυτό μας όπως είναι, μην βιαστείτε να απαντήσετε σίγουρα θα πείτε οι πιο πολλοί «ναι» και θα είναι ψέμα. Αρχικά αφού αποκλείσαμε την τελειότητα και την θέοση, παραδεχόμαστε πως όλοι έχουμε τα ελαττώματα μας, ο κάθε ένας διαφορετικά. Αυτά τώρα μπορεί να είναι τόσο στον χαρακτήρα μας, όσο και στην εμφάνιση μας, το μυστικό είναι σε αυτό το σημείο της παραδοχής ελαττωμάτων να μην αρχίσετε να απογοητεύεστε. Ναι όλοι έχουμε, κάποιος έχει νεύρα, Άλος δεν ανοίγετε εύκολα και είναι «το σπασικλάκι» της παρέας. Κάποιοι είναι αρρωστοφοβικοί, μικροφοβιακοί, αντικαπνιστές ( ενώ όλοι στην παρέα καπνίζουν.) Κάποιοι είναι με περισσότερα κιλά, άλλοι με λιγότερα, μερικοί είναι κακόγουστοι στο ντύσιμο και δυσκολεύεσαι να κυκλοφορήσεις μαζί τους. Πολλοί είναι ανώριμοι και κάνουν πράξεις άθελα τους που θίγουν τους άλλους και τέλος κάποιοι είναι ασυνεπείς, με αποτέλεσμα πάντα να σου χαλάνε το πρόγραμμα και να κανονίζεις με βάση το δικό τους που είναι απρόβλεπτο. Όλα τα παραπάνω είναι λίγα από τα ελαττώματα που μπορεί να έχετε οι ίδιοι ή να αντιμετωπίσετε στους άλλους. Αυτό όμως δεν σημαίνει κάτι, δεν το βάζουμε κάτω ούτε τα απαρνιόμαστε όλα και είμαστε μια χαρά. Δεχόμαστε τις τυχόν ατέλειές μας και στην συνέχεια εάν και εφόσον θέλουμε προσπαθούμε να τις καλυτερεύσουμε. Μην σκεφτείτε ποτέ πως θα τις απαλείψετε διότι αργά η γρήγορα θα επέλθει η απογοήτευση και θα τα παρατήσετε. Εδώ «κολλάει» αυτό που λέει ο λαός « ο άνθρωπος γεννιέται δεν γίνετε.» Όλοι μπορούμε να μετριάσουμε τα ελαττώματα μας για να έχουμε μία καλύτερη σχέση και επικοινωνία με τους γύρο μας, η οποία είναι αναγκαστική και μας την επιβάλουν. Οπότε αν είσαστε απόλυτα συνειδητοποιημένοι για το τι θέλετε και ποιο είναι το επιθυμητό αποτέλεσμα, ίσως να έχετε περισσότερες ελπίδες να το καταφέρετε. Τι θέλω να πω μ αυτό : αν συζητήσετε και φιλοσοφήσετε λίγο με τον ίδιο σας τον εαυτό, βρείτε τις ατέλειες σας και πείτε «εγώ είμαι αυτό, δεν γίνεται να αλλάξω, γιατί έτσι γεννήθηκα, έτσι μεγάλωσα και σ ένα ευρύ και γενικότερο πλαίσιο έτσι είμαι και μου αρέσει και αν δεν μου αρέσει δεν είμαι θεός για να το αλλάξω.» Τότε έχετε κάνει το καλύτερο που μπορείτε να φανταστείτε, για κανέναν άλλον αλλά για εσάς και μόνο, για να ξέρεται τα ευαίσθητα σημεία σας και ο Αχιλλέας είχε την «Αχίλλειο πτέρνα.» Από εκεί και πέρα ρωτάτε τον εαυτό σας «πως τα πάω με τους άλλους; Αυτά τα δυο-τρία πταίσματα μου δημιουργούν πρόβλημα με τον περίγυρο μου;» Αν ναι τότε εκεί κοιτάτε να φτιάξετε ένα δωμάτιο μέσα στο μυαλό σας που θα απαρτίζετε από διάφορα κουμπάκια, θα υπάρχει μία μεγάλη τετράγωνη λάμπα σαν πινακίδα που θα φωτίζετε με έντονο χρώμα και θα λέει « εγώ είμαι έτσι.» Έπειτα θα έχετε ένα πληκτρολόγιο σαν αυτό που έχουν τα κομπιούτερ και εκεί θα είναι όλα σας τα ελαττώματα. Κάθε φορά λοιπόν που ένα από αυτά σας φέρνει προβλήματα με τους γύρο σας και αισθάνεστε στεναχώρια θα πατάτε αυτό το κουμπί και θα μετριάζετε ότι τυχόν ατέλεια εμφανιστεί και δημιουργήσει πρόβλημα. Είναι σαν να την παγώνετε ή σαν να την μικραίνετε και την φέρνετε στα μέτρα σας. Αφού το κάνετε αυτό θα αισθανθείτε οι ίδιοι πολύ καλύτερα διότι θα έχετε τον αυτοέλεγχο σας. Και επειδή ποτέ δεν λείπουν οι καλοθελητές και όσες προσπάθειες και αν κάνετε δεν θα έχουν αποτέλεσμα, διότι είναι άτομα κολλημένα χωρίς να έχουν προσδιορίσει με απόλυτη ειλικρίνεια τα ελαττώματα τους. Θα σας συμβούλευα να τους απαντήσετε με την συνέχεια των στίχων του τραγουδιού που αναφέραμε στην αρχή «κράτα εσύ το όνομα κρατάω εγώ τη χάρη, κράτα εσύ όλη την γη, κρατάω το φεγγάρι.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου