Κυριακή 25 Μαρτίου 2012

Γιώργος Γελαράκης : «Ονειροποιός»


Νέος ταλαντούχος με πάρα πολύ καλή φωνή, όμορφος και σε αντίθεση με τον καιρό ονειρεύεται. Ο Γιώργος Γελαράκης κάνει τ όνειρο του πραγματικότητα  και μιλάει σε εμάς για την πρώτη του δισκογραφική δουλειά  που επιμελείται ο ίδιος  σε μουσική και στίχο.
 1.    Πρώτη δισκογραφική δουλειά πες μας τις λεπτομέρειες.
            Ο <<Ονειροποιός>> είναι ένα ονειρικό ταξίδι που έχει ξεκινήσει εδώ και 2 χρόνια περίπου. Πρόκειται για 10 τραγούδια σε δική μου μουσική και στίχους και διαπραγματεύονται βαθύτερους προβληματισμούς μου, που επιτέλους κατάφερα να εκφράσω μέσω της μουσικής. Σκοπός μου να βρω στο ταξίδι αυτό όσο πιο πολλούς συνοδοιπόρους γίνεται ! Θέλησα να πειραματιστώ με διάφορα ηχοχρώματα και για το λόγο αυτό συμμετέχουν πάνω από 15 μουσικοί, κατά βάση όμως το μουσικό σχήμα STAGE BAND. Η ηχογράφηση έχει υλοποιηθεί και μένει η ολοκλήρωση της παραγωγής.

2. Δέκα τραγούδια σε μουσική στίχους δικούς σου. Σκέφτηκες ότι παίρνεις μεγάλο ρίσκο, σαν πρωτοεμφανιζόμενος να συνθέσεις;

            Στην πραγματικότητα δε μπήκα στη διαδικασία να σκεφτώ ότι υπήρχε ρίσκο, καθώς υπήρχε μια εσωτερική ανάγκη να εκφραστώ με το δικό μου τρόπο μουσικής σκέψης και χαρακτήρα, για το λόγο αυτό ανέλαβα και τις ενορχηστρώσεις. Αυτό που είμαι σίγουρος είναι ότι κατάφερα να υλοποιήσω ένα μουσικό έργο ακριβώς όπως το είχα φανταστεί.

3. Είναι δύσκολη η αρχή ή δεν σε τρομάζει;

            Το μόνο που με απασχολεί είναι να υπάρχουν διαρκώς νέες εμπνεύσεις και να δημιουργούμε μουσική μαζί με φιλαράκια μου – μουσικούς. Αν υπάρχει κάτι αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα που είναι σε άνθιση , νομίζω ότι είναι η παραγωγή μουσικής. Σ’ αυτό σαφώς συντέλεσε το διαδίκτυο και ο <<θάνατος>> των δισκογραφικών εταιρειών.

4. Τι είδος μουσική ακούς και τι θέλεις να ερμηνεύεις εσύ;

            Ακούω και προσπαθώ να ερμηνεύω οτιδήποτε έχει λόγο ύπαρξης και δεν έχει δημιουργηθεί απλά και μόνο με κάποιο συγκεκριμένο σκοπό.


5. Θα ερχόσουν Αθήνα αν υπήρχε επαγγελματική πρόταση;

            Νομίζω ότι οι μουσικές φιλοδοξίες του κάθε καλλιτέχνη δεν πρέπει να περιορίζονται από αυτό το δίλημμα, αν θα πάει στην Αθήνα ή θα παραμείνει στην επαρχία...ο καθένας πρέπει να πράττει ανάλογα με τη συνείδηση του και με το τι ακριβώς θέλει να κάνει όσον αφορά τη μουσική. Η αλήθεια είναι ότι επιθυμώ την πρώτη μου εμφάνιση στην Αθήνα , όπως έκανα και σε κάθε πόλη πριν εμφανιστώ, με τη λογική ότι είναι μια πόλη όπου δεν έχω πραγματοποιήσει κάτι μουσικό ακόμα.

6. Πηγή έμπνευσης σου;

            Να πω κι εγώ τα κλασσικά ???  Η καθημερινότητα μου και ότι συναντώ συνεχώς σε κοινωνικό επίπεδο ??  Θα σε γελάσω… καλύτερα να μη κάτσω να το ψάξω και πολύ , γιατί αν καταλήξω σε κάποιο συγκεκριμένο συμπέρασμα , θα τρομάξω και θα αγχωθώ για τα αποθέματα αυτής της πηγής!

7. Κάποια τραγούδια που ξεχωρίζεις απ την δουλειά σου ( είσαι συναισθηματικά πιο δεμένος) και γιατί;

            Κάτσε… εδώ δεν είναι που λένε όλοι << όχι δεν μπορώ να ξεχωρίσω κανένα , είναι όλα παιδιά μου…!!!>> Έχω κάποια πολύ αγαπημένα όπως το <<οι φόβοι μου πεθαίνουν>> , αλλά θα μου επιτρέψεις να μην αποκαλύψω άλλα….

8. Ποιος είναι ο Γιώργος στην καθημερινότητα του;

            Αν υπάρχει κάτι που μπορώ να πω είναι ότι ο αυθορμητισμός είναι κάτι που το παρατηρώ στον εαυτό μου και με βάση αυτό το πρίσμα λειτουργώ σε όλα τα θέματα… ταυτόχρονα προσπαθώ να βελτιώνω το επίπεδο της δουλειάς μου με ότι συνεπάγεται αυτό…

9. Η γνώμη σου για την σημερινή κατάσταση της χώρας;

            Όσο και να προσπαθείς να μην επηρεαστείς από την κατάσταση αυτή , είναι πολύ δύσκολο να μη συμβεί αυτό , παρόλο που είμαι από τη φύση μου πολύ αισιόδοξο άτομο. Αυτό που με λυπεί πολύ και με οργίζει ταυτόχρονα είναι η τάση φυγής που έχουν όλοι οι νέοι της χώρας ηλικίας 20-30. Νομίζω ότι η καλύτερη λύση είναι να προσπαθήσουμε με οποιοδήποτε τρόπο να βελτιώσουμε αυτήν την παγιωμένη ομολογουμένως πια κατάσταση με γνώμονα το κοινωνικό συμφέρον και όχι το προσωπικό.

10. Κατά πόσο επηρεάζεται ο χώρος της μουσικής ;

            Όπως είπα και πριν , αν υπάρχει κάτι αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα που είναι σε άνθιση , νομίζω ότι είναι η παραγωγή μουσικής. Σαφώς και έχει επηρεαστεί το επίπεδο διοργάνωσης καλλιτεχνικών εκδηλώσεων καθώς είναι άμεσα συνδεδεμένο με το οικονομικό ζήτημα , αλλά έχουν προκύψει και κάποια θετικά στοιχεία , όπως το γεγονός ότι βγαίνουν στην επιφάνεια πλέον συγκροτήματα και καλλιτέχνες που σε άλλες εποχές δε θα τα κατάφερναν, καθώς υπήρχε ένα σύστημα προώθησης που στηριζόταν περισσότερο στη βιτρίνα και στο περιτύλιγμα και όχι στο μουσικό καθαυτό έργο. Ευτυχώς το σύστημα αυτό σιγά σιγά καταρρέει καθώς στηριζόταν αποκλειστικά και μόνο σε εμπορικά στοιχεία.

11. Μεγάλα ονόματα του τραγουδιού έχουν μειώσει το κόστος της δισκογραφικής τους δουλειάς και την παραχωρούν σε περιοδικά για την πώληση τους. Συμφωνείς θα το κάνεις ;

            Δε το θεωρώ απαραίτητα κατακριτέο, παρόλο που οι καλλιτέχνες αυτοί δέχτηκαν μια κάποια κατακραυγή, με τη λογική ότι ένας από τους σκοπούς της μουσικής είναι να φτάνει όσο το δυνατόν πιο εύκολα σε μεγαλύτερο αριθμό ατόμων. Βέβαια αυτό χρειάζεται και προσοχή καθώς δεν θα πρέπει να επηρεάζεται το επίπεδο παραγωγής.

12. Πότε θα έχουμε στα χέρια μας ολοκληρωμένη την δουλειά σου;

            Από τη στιγμή που ολοκληρώθηκε η ηχογράφηση , τα υπόλοιπα είναι κάτι που θα πάρουν το δρόμο μόνα τους.  Θα σου απαντούσα σύντομα μες στο 2012, αλλά καλύτερα …να μην το κάνω.. <<Ονειροποιός>> λοιπόν, υγεία σε όλους , να συνεχίσουμε να κάνουμε όνειρα , γιατί είναι κάτι που δεν θα μπορέσουν ποτέ να μας το πάρουν! Σ’ ευχαριστώ πολύ Κατερίνα για το χρόνο σου και για τη τιμή που μου έκανες.

 Δουλειά του Γιώργου θα μπορέσετε να απολύσετε στις παρακάτω σελίδες:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου