Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2011

ΣΤΟ ΠΕΛΑΓΟΣ “ΖΩΗ” : ΓΥΜΝΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ.


Και όμως είναι αλήθεια, λόγος γίνεται για την Στίλβη Παπαδοπούλου που κάνει την τρίτη επανέκδοση του βιβλίου της με τίτλο, “ΣΤΟ ΠΕΛΑΓΟΣ “ΖΩΗ” : ΓΥΜΝΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ .” Ναι τις σκέψεις της, έκανε ποίηση, την εμπειρία και τα βιώματα της, στην ζωή και χωρίς ψευτό – μαγκιές και τσαμπουκάδες μας τις παραθέτει. Η ίδια σε διάλογο μας το μόνο που είπε είναι : « είμαι συγκινημένη που ο κόσμος, αποδέχτηκε το βιβλίο μου με τόση αγάπη και το στήριξε. Για μένα η ποίηση δεν είναι δουλειά αλλά η κάθαρση της ψυχής μας.» Προσωπική μου άποψη και κριτική, αξιόλογο βιβλίο με ποίηση μη βαρετή, που μας βάζει σε σκέψεις τριβελίζεις το μυαλό μας και αναθεωρούμε πολλά πράγματα για την ζωή ακόμα και για τον ίδιο τον εαυτό μας. Το έχω διαβάσει και ξεχωρίσει πολλά ποιήματα, δεν θα σας ομολογήσω στίχους τους, σας προκαλώ να το διαβάσετε και να έχω τις δικές σας απόψεις. Όποιος ενδιαφέρεται και θεωρεί πως είναι ανοιχτός στην πρόκληση να ανακαλύψει την ζωή και τον εαυτό του μπορεί να απευθυνθεί στην ίδια την συγγραφέα στο προφίλ της Stilvi Papadopoulou http://www.facebook.com/groups/191510500900216/#!/profile.php?id=100000398547282&sk=info
Και μπορεί να επισκεφτεί και τον ιστότοπο της
http://www.youtube.com/user/stilvipapadopoulou


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου