Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011

ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ…


Δύσκολη φράση για την σημερινή εποχή όλα να είναι καλά, πως γίνεται αυτό; Όλο το στιλάκι του είμαι ή δεν είμαι καλά είναι πλασματικό πια, την διάθεση μας κακά τα ψέματα μας την φτιάχνουν τα Μ.Μ.Μ σε όλους γνωστά ως μέσα μαζικής ενημέρωσης. Αν ακούσουμε στην τηλεόραση πως η Ελλάδα πήρε καμία δόση απ την Τρόικα θα χαρούμε ακόμα α και δεν γνωρίζουμε ότι το αντίκτυπο, το αντίτιμο θα είναι τρεις φορές χειρότερο. Τα λόγια είναι φτώχια ότι μας πουλάνε το αγοράζουμε, σε τιμές που τους είναι αναγκαίες για να φάνε κι άλλο για να μην αποχωριστούν την χλιδή… Οπότε φτάσαμε να μιλάμε για ένα λαό αποβλακωμένο, όλα είναι φαίνεσθε, πάμε να διαδηλώσουμε το κάνουμε τσίρκο, μπαίνουμε σ ένα τριπάκι καταναλωτισμού όπου δεν έχουμε μια στην τσέπη μας και π όλα αυτά άσκοπες σπατάλες. Οπότε τόσο γρήγοροι ρυθμοί, δεν μας αφήνουν να σκεφτούμε και εκεί που είμαστε άνετοι και ωραίοι, να το κενό και λες τι σκ…α καλά είμαι όταν δε έχω να περάσω χρηματικά την ημέρα μου δεν έχω να βγάλω εις πέρας τις βασικές μου ανάγκες. Και εκεί καταλαβαίνεις ότι τίποτα δεν πήγαινε καλά και αυτό στο πουλήσανε. Τι κάνεις τίποτα μπαίνεις στον φαύλο κύκλο εκεί που λες είμαι καλά, πάλι νιώθει  τα ίδια και πάντα καταλήγεις να λες την φράση εκεί που όλα είναι καλά πως πάνε κατά διαόλου… Φρόνημα ήρεμα χαλαρά δεν είσαι ο μοναδικό είναι το 90% της Ελλάδας οπότε εκεί πας πάσο και περιμένεις την επόμενη κίνηση και από τάβλι το γυρίζεις σκάκι και κάνεις ματ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου