Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2011

ΕΥΑΝΘΙΑ ΜΑΓΝΗ : Ναι υπάρχει… καινούργιο βιβλίο …<< τα μυστικά του φάρου>>


…το τέλος του Καντάφι, πριν λίγα χρόνια κάτι τέτοιο θα ήταν θέμα για ένα μυθιστόρημα…
                                                             Από την Κατερίνα Ράγιου.
Μας μιλάει για το νέο της βιβλίο, μας εξομολογείτε τα συναισθήματα της και οριοθετεί την έννοια της επιτυχίας που γεύτηκε με το πρώτο της βιβλίο. Δεν μένει όμως εκεί, μας μιλάει για την καθημερινότητα της και για την επικαιρότητα στην χώρα μας. Η Ευανθία Μάγνη πολύ πρόθυμη μας παραχωρεί τις απόψεις της για όλα.
Κυρία Μάγνη συγγραφικά σε πια περίοδο σας βρίσκουμε τώρα;
Είναι μια δημιουργική περίοδος για μένα, έχω ξεκινήσει ένα καινούργιο βιβλίο καθώς και το σενάριο για μια μουσική όπερα που ευελπιστώ να τελειοποιήσω σύντομα.
Υπάρχει νέο βιβλίο ο τίτλος του;
Ναι υπάρχει ένα καινούργιο βιβλίο που θα κυκλοφορήσει σε λίγες μέρες, ο τίτλος του θα είναι << τα μυστικά του φάρου>>
Από πού αντλείτε έμπνευση;
Έμπνευση μου είναι το υπαρκτό και το ανύπαρκτο του κόσμου μας..
Το βιβλίο με τίτλο « ο χορός των ψυχών» πήγε πολύ καλά, που οφείλετε κατά την γνώμη σας η επιτυχία του;Νομίζω ότι ο κόσμος το αγάπησε λόγω των χαρακτήρων του, όμως περισσότερο θεωρώ ότι τους έδωσε ένα μήνυμα ελπίδας, ότι η ζωή δεν σταματά εδώ κάπου συνεχίζεται, η ψυχή δεν χάνεται είναι αιώνια.
Σας φοβίζει αν στο νέο βιβλίο σας υπάρχει η αντίστοιχη αποδοχή από τον κόσμο;
Όχι καθόλου, όταν γέννησα τον γιο μου, δεν φοβήθηκα μήπως τον αγαπήσουμε λιγότερο από την κόρη μου. Κάθε παιδί είναι διαφορετικό όμως το αγαπάμε το ίδιο, έτσι και ένα βιβλίο, είναι και αυτό δικό μου δημιούργημα, άρα έχει ένα κομμάτι από την ψυχή μου, αν κατάφερα οι αναγνώστες να αγαπήσουν τον χορό των ψυχών σίγουρα, θα με γνωρίσουν λίγο καλύτερα μέσα από τα μυστικά του φάρου και θα αγαπήσουν εξίσου και αυτό.
Η ικανοποίηση του-ης συγγραφέα πέρα των πωλήσεων;Η ικανοποίηση μου δεν είναι ποτέ οι πωλήσεις που θα κάνω, είμαι πιο ρομαντικός άνθρωπος, ικανοποιούμε με το να καταφέρω να δώσω κάτι μέσω του γραπτού μου λόγου, ικανοποιούμε όταν καταφέρνω αυτό που έχω δει με τα μάτια της φαντασίαςμου το μεταφέρω σε κάποιον άγνωστο μου και μπορεί και βλέπει τις ίδιες εικόνες με μένα.
Η Ευανθία στην ζωή της πως είναι;
Η Ευανθία στην ζωή της είναι ελεύθερη… ελεύθερη και αντιδραστική! Απλή καθημερινή, προβληματισμένη, ονειροπόλα. Πάνω από όλα όμως μαμά, μια κλασσική Ελληνίδα μαμά.
Σας έχει πλήξει η οικονομική κρίση;
Η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει όλη την Ελλάδα, έχει επηρεάσει τους φίλους μου, τους γνωστούς μου, τα άτομα που αγαπώ άρα φυσικά έχει επηρεάσει και εμένα. Όλη η χώρα βρίσκεται σε μια γενική και όχι μόνο οικονομική κρίση, δεν είμαι αναίσθητη και δεν ζω δυστυχώς στον Άρη ή στην σελήνη, άρα ναι επηρεάζομαι καθημερινά.
Τι έχετε να πείτε για όσα διαδραματίζονται στην χώρα μας;
Έβλεπα στην τηλεόραση το τέλος του Καντάφι, πριν λίγα χρόνια κάτι τέτοιο θα ήταν θέμα για ένα μυθιστόρημα, όμως τώρα είναι γεγονώς και μάλιστα πρώτο θέμα στα δελτία ειδήσεων… η αγανάκτηση του κόσμου φέρνει οργή και βία… φοβάμαι θα ζήσουμε στιγμές που δεν μπορούμε καν να φανταστούμε γιατί κάποιοι μας πούλησαν φθηνά …. Ο κόσμος έχει αγανακτήσει και με το δίκιο του.
Μια συνεργασία που θα θέλατε να επιτύχετε με κάποιο μουσικό ζωγράφο;
Θα ήθελα να συνεργαστώ με πολλά άτομα, θεωρώ τιμή μου ότι αυτήν την εποχή για μια μουσική όπερα της οποίας γράφω το σενάριο για το εξωτερικό. Μου έχει κάνει την τιμή και συνθέτει την μουσική ο Jorge Angel Batoca Barea, ένας πολύ ταλαντούχος ισπανός σολίστας. Επίσης ξεκινήσαμε ένα κύκλο συνεργασίας με την Ζωή Τηγανούρια την πιο ταλαντούχα συνθέτρια, σολίστρια, πιστεύω που αυτήν την στιγμή διαθέτει η χώρα.
Ένας μελλοντικός κοντινός σας στόχος ;
Να ζήσουμε ελεύθεροι στον ίδιο μάς τον τόπο και να ξαναδώ τα χαμόγελα των συνανθρώπων μου στα πρόσωπα τους, αυτό θα μάς έδινε ζωή σε όλους μάς! Δε βάζω προσωπικούς στόχους αυτό το διάστημα.

Μια συμβουλή ένα ρητό που ‘έχετε ως κανόνα στην ζωή σας;
Το πλήρωμα του χρόνου θα έρθει και θα μάς βρει όλους, για τα καλά και τα καλά μάς...αν έχεις στομάχι κάτσε να το υποδεχτείς ,αλλιώς ταξίδεψε μακριά..

Για την συνεργασία με  Jorge Aggelo Batoca Barea


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου