Δευτέρα, 23 Σεπτεμβρίου 2013

Η δίαιτα του Σεπτεμβρίου .


Κορίτσια κι αγόρια μου το ξέρω ο Σεπτέμβριος είναι δύσκολος μήνας για όλους μας. Στην ουσία σηματοδοτείτε την αρχή μιας νέας χρονιάς γεμάτη υποχρεώσεις. Σίγουρα ένα από τα θέματα που τριβελίζει στο μυαλό μας είναι η απόφαση της δίαιτα που όλο θ αρχίσουμε αλλά δεν αρχίζουμε. Λίγο ότι μεσολάβησε το καλοκαίρι και φάγαμε ότι παγωτό βρήκαμε μπροστά μας, λίγο οι διακοπές. Τέλος πάντως λίγο απ όλα το πεντάκιλο το βάλαμε. Τα τζιν στενέψανε, οι μπλουζίτσες ασφυκτιούν. Θα δώσουμε κάποιους κανόνες ώστε να μπούμε σταδιακά σ ένα πρόγραμμα σωστής διατροφής κι όχι δίαιτας για ν αποβάλλουμε τα κιλά. Να αναφέρω πως ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ ΙΑΤΡΟ ΟΙ ΟΔΗΓΕΊΕΣ αλλά ένα σύνολο αυτών που διαβάζουμε.



  • Αρχικά θυμόμαστε πως όλα είναι ψυχολογικά και στο μυαλό μας 5 κιλά δεν είναι το τέλος του κόσμου και δεν χρειάζεται να τα χάσουμε σ ένα μήνα.
  • Μεγάλο λάθος να μειώσουμε την καθημερινή πρόσληψη θερμίδων. Δηλαδή δεν τρώμε τα πάντα για 3 μήνες φτάνοντας καθημερινά τις 1500 θερμίδες και μια μέρα κλείνουμε τον διακόπτη και πάμε στις 500 θερμίδες ημερήσιος. ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ!!!!
  • Μην παραλείψετε κανένα γεύμα, 5 γεύματα την ημέρα είναι αναγκαία δώστε βάρος στο πρωινό και το μεσημεριανό.
  • Μετριάζουμε σφολιατοείδη,  γλυκά, αλκοόλ. Δηλαδή μην φάτε κάθε μέρα για πρωινό κρουασάν τυρόπιτα, σπανακόπιτα. Υπάρχουν δημητριακά ολικής αλέσεως, σε περίπτωση που φάτε τυρόπιτα προτιμήστε την γκουρού, χωρίς πολύ φύλλο. Πίνετε 2-3 φορές την εβδομάδα ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. όσο για γλυκά υπάρχει και η μαύρη σοκολάτα.
  • Πίνετε 8 ποτήρια νερό την ημέρα απαραίτητα και ξεχωριστά από χυμούς ή καφέδες.
  • Μην ξεχνάτε πως τα σνακ σας πρέπει ν αποτελούνται από φρούτα. Συνοδεύεται το μεσημεριανό ή το βραδινό από σαλάτα.
  • Βάλτε ξανά την άσκηση στην ζωή σας έστω για 45 λέπτα 3-4 φορές την εβδομάδα.
Γι αρχή νομίζω πως αυτά τα 7 βήματα θα βοηθήσουν να χάσουμε ότι πήραμε και θεωρείτε περιττό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου