Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2013

Γίνε εσύ ο ΙΔΙΟΣ η ΑΛΛΑΓΗ που θέλεις να δεις …


Τελικά κανένας δεν θα μπορέσει να εξηγήσει τις σχέσεις «δηθενιά» παντού βρε παιδάκι μου. Δεν θα καταλάβω το γιατί, το όφελος του να είσαι δήθεν, ψεύτικος φτιαχτός. Τι θα καταλάβεις με το να κοροϊδέψεις κάποιον, θα είσαι έξυπνος, μάγκας, ωραίος. Για τα μάτια του κόσμου ε; Και εν έτη 2013 θα σκίσεις θα είσαι κορυφαίος, στα δικά σου τα μάτια σκέφτηκες ποτέ πως θα είσαι…; Τι θα αντικρίζεις όταν κοιτάζεις στα άδυτα της ψυχής σου… Και θα το θέσω διαφορετικά έχει κοιτάξει ποτέ; Θα σου πω εγώ μην κάνεις τον κόπο, μπα, όλο λες θα το κάνω κι όλο τα αναβάλλεις. Είναι σαν την λίστα του σούπερ μάρκετ που το τελευταίο που θυμάσαι ξεχνάς να το γράψεις και γι αυτό δεν τα αγοράζεις. Και για να μην είμαστε και απόλυτοι αν κάποιος τύχει να κοιτάξει την ψυχή του θα φτάσει στο σημείο που τον συμφέρει, μέχρι εκεί που δεν θα πονέσει, δεν θα θιχτεί ο εγωισμός του και η ισχυρογνωμοσύνη του. Βλέπουμε ότι θέλουμε να δούμε, μένουμε στη επιφάνεια κι όταν κάτι βαθύτερο δεν μας αρέσει λέμε «σιγά κανένας δεν είναι τέλειος, γιατί να είμαι εγώ…;» Αναρωτήθηκες ότι αυτήν την φράση που λες εσύ την έχουν πει γενιές πριν από εσένα, δηλαδή οι παππούδες σου, οι γονείς σου και εσύ γι αυτό έφτασες να ζεις στην σημερινή κατάντια και ξευτίλα…; Γιατί μην μου πεις πως αυτό που ζούμε σήμερα είναι ζωή…; Και θα βιαστείς εσύ ν απαντήσεις τι έχει μα πριν το πεις θα σου αποκριθώ απάντησε μου όταν θα φωνάξεις μ οργή αυτό δεν είναι κράτος που ζούμε. Μην βιαστείς να σκεφτείς πως μεταφέρομαι απ το ένα θέμα στο άλλο, γιατί αν αναλογιστείς ποιος συνείσφερε για να ταξινομηθεί και ιεραρχηθεί σήμερα το κράτος, η κοινωνία, θα δεις πως μέσα σ αυτούς είσαι κι εσύ κι εγώ κι οι προγενέστεροι. Κι αυτό γιατί εσύ δεν πολέμησες, δεν πήγες κόντρα στα κατεστημένα , το δήθεν το τουπέ, που σου άφησαν κληρονομιά… όλα κύκλος είναι όπως φέρεσαι στην προσωπική σου ζωή, στις μεταξύ σου σχέσεις, έτσι θα φερθείς και στο ευρύ κοινωνικό σύνολο. Οπότε μην φωνάζεις μην αναρωτιέσαι κάνε κάτι… Γίνε εσύ ο ΙΔΙΟΣ η ΑΛΛΑΓΗ που θέλεις να δεις …

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου