Ο χώρος της μόδας είναι από τα πεδία δράσης όπου η φαντασία, η εφευρετικότητα και η δημιουργικότητα παίζουν τον πρώτο ρόλο. Και φαντασία όχι μόνο ως προς το σχέδιο αλλά και ως προ το λανσάρισμα. Ο σουηδικός οίκος H&M , που τα τελευταία χρόνια ενισχύεται όλο και περισσότερο στο κομμάτι του prêt a porter, μετά την επιτυχημένη συνεργασία του με τον οίκο Lanvin, αποφάσισε να πουλήσει τα αδιάθετα κομμάτια της συλλογής ως… καινούργια. Τους έδωσε, μάλιστα, και τον τίτλο «Waste», δηλαδή απομεινάρια, και τα προσφέρει σε πολύ καλές τιμές. Να σας θυμίσουμε ότι πρόκειται για ρούχα σε ζωηρά χρώματα και σχέδια, που θυμίζουν τα έντονα μοτίβα των ‘60s.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου