Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

…ΑΝ Σ ΕΡΩΤΕΥΤΩ…


Της Δημοσιογράφου Κατερίνας Ράγιου
Αν σ ερωτευτώ… Αλήθεια σκέφτηκες τι θα γίνει αν σ ερωτευτώ…; Πολεμάω τόσο καιρό μέσα μου να μην παραδεχτώ τι νιώθω και τελικά τι κάνω, τίποτα. Τελικά δεν ξέρω αν χάνω χρόνο που δεν λέω στον ίδιο μου τον εαυτό πως είμαι ερωτευμένη ή αν θα χάσω χρόνο όταν θα του το πω… Λένε πως η αγάπη γράφει ιστορία το θέμα είναι αν θα  έχει καλό ή κακό τέλος. Δεν είμαι για σένα, δεν κάνω για αυτά που θέλεις δεν ξέρω αν τα διαθέτω ή αν νομίζω πως σε μένα είναι ανύπαρκτα. Απλά μερικές φορές μέσα στο παράπονο μου θα ήθελα κάποιος να απαντήσει και να πει ποιος έχει το δικαίωμα να στερήσει από τον άλλον τον έρωτα; Τόσο γλυκό συναίσθημα και όμως το πνίγουμε μέσα μας, το σκοτώνουμε, γιατί άραγε… Έχουμε αυτό το δικαίωμα εμείς; Και αν δεν έχω αυτό που θέλεις σίγουρα θα έχω κάτι που δεν θα μπορέσεις να το βρεις αλλού. Τι και αν δεν λάμπω όπως θα ήθελες εξωτερικά, μπορεί μέσα μου να έχω ένα μεγάλο ουρανό, με πολλά πολλά αστέρια που να λάμπουν μόνο για σένα. Κάθε άνθρωπος μέσα του κρύβει πολλά, κάποια απ αυτά είναι όμορφα, άλλα όχι, για σένα θα κρατήσω ότι πιο όμορφο. Άσε με να σου παραδώσω αυτήν την ομορφιά ώστε να μπορέσω να σ ερωτευτώ να έχω δικαίωμα. Τώρα δεν έχω τίποτα παρά μόνο μια ελπίδα, για μια μέρα, μια στιγμή… Το ίσως όμως δεν φτάνει δεν αρκεί, πάντα αφήνει κάτι μισό. Δεν φτάνουν πια τα μισά, τουλάχιστον από αγάπη ας την έχουμε ολόκληρη… Μια ευχή θα κάνω, να μ ερωτευτείς μια μέρα όπως σ ερωτεύτηκα εγώ τόσα χρόνια και συνεχίζω… Θα σωπάσω και θα το κρατήσω για μένα εάν εσύ το θελήσεις …

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου