Δευτέρα 6 Ιουνίου 2011


Ø  Φταίμε και εμείς βολευτήκαμε;
Αυτούς που βρίζει ο κόσμος που φωνάζει ποιος τους έβγαλε, οπότε ας έχουμε αυτογνωσία και ας κάνουμε την κριτική μας και ας μην ξεγελαστούμε ξανά σε διο τρία χρόνια και ξανακάνουμε τα ίδια πράγματα. Πάρε μια απόφαση σαν Έλληνας τι σε αντιπροσωπεύει. Άρα μην λιθοβολούμε όλοι την Ελλάδα εμείς δώσαμε τα φώτα όλα τα ιατρικά βιβλία είναι βασισμένα σε ελληνικά κείμενα μας χρωστάνε δεν   χρωστάμε                                                                                         Πιστεύεις ότι το λάθος στην Ελλάδα είναι ότι εύκολα ονομάζουμε κάποιον καλλιτέχνη χωρίς ουσιαστικά να εξετάσουμε αν είναι;
Καλλιτέχνης είναι και ερευνητής θέλει και πρωτοπορία παράδειγμα άλλο τραγουδοποιός άλλο καλλιτέχνης. Καλλιτέχνης είναι αυτός που δημιουργεί και μέσα από το δημιούργημα του θέλει να βγάλει ένα μήνυμα. Στην Ελλάδα έχουμε αξιόλογους καλλιτέχνες, ας κοιτάξει το κράτος να προωθήσει τους καλλιτέχνες, τον πολιτισμό του τον τουρισμό του.
Ø  Έχεις ως πρότυπο ή να θέλεις να φτάσεις κάποιο ζωγράφο;
Όχι θέλω να φτάσω εμένα στην εξέλιξη του. Ναι συναδέλφων δουλειές μου αρέσουν όπως του Τσαρούχη, του Παρθένη, του Μπουζιάνη. Καιρός όμως να βγούνε και νέοι.
Ø  Κράτησα την φράση που είπες «δίνω στα έργα μέχρι εκεί που μπορώ.» Υπάρχουν έργα που τα έχεις παραδώσει σε εκθέσεις πινακοθήκες ή οπουδήποτε αλλού που  τώρα που τα βλέπεις λες ότι μπορούσες να δώσεις κι άλλο;                                                                    Βέβαια και το πιστεύω. Ένα έργο δεν τελειώνει ποτέ είναι σαν την ζωή όλο θέλει. Το σταματάω δεν το ολοκληρώνω μέχρι εκεί που θέλω. Κρίνω πολύ αυστηρά τον εαυτό μου. Βλέπω το δημιούργημα μου σαν θεατής όχι σαν δημιουργός. Και πιστέψτε με ότι με λίγα έργα μου έχω αισθανθεί ικανοποιημένος, χωρίς να εννοώ ότι είμαι ασφαλής. Απλά η τέχνη δεν τελειώνει.
Έχεις ασχοληθεί με τη λογοτεχνία και την ποίηση τι ακριβώς έχεις κάνει;                                                                                                                  Έγραφα στίχους, ποιήματα, μουσική για εμένα είχα ασχοληθεί με τη φωτογραφία αλλά αυτά είναι κομμάτια του εαυτού μου. Έδινα την ενέργεια μου.
Ø  Υπάρχουν όλες αυτές οι δημιουργίες ίσως κάποιες ποιητικές συλλογές;
Υπάρχουν αλλά όχι σε ποιητικές συλλογές, δεν έχω σκοπό προς ώρας να εκδοθεί κάτι. Το ένα παίρνει ενέργεια από το άλλο και αποδυναμώνετε και εμένα αυτή τη  στιγμή με κερδίζει ο χρωστήρας.
Ø  Δεν αποκλείεται όμως το ενδεχόμενο να εκδόσεις ένα λογοτεχνικό βιβλίο ή μια ποιητική συλλογή;
Όχι στη ζωή τίποτα δεν αποκλείεται.
Ø  Έχεις λάβει δημοσιότητα λένε μερικοί πως είναι δίκοπο μαχαίρι έχεις λάβει και την θετική και την αρνητική δημοσιότητα;
Όχι δεν έχω εισπράξει κάποιος να με κατακρίνει, να με κρίνει αυστηρά. Αποσπασματικά μπορεί να ακουστεί κάτι αρνητικό ανάξιο σημασίας. Κρατάω τον θαυμασμό του κόσμου και τις απόψεις των τεχνοκριτικών
Ø  Ο Γιάννης στην προσωπική του ζωή;
Έχω μια κόρη δεκαεφτά χρονών χαρισματικό παιδί. Γενικότερα η καθημερινότητα μου αλλάζει, πριν λίγους μήνες δεν είχα face book. Τώρα έχω και είμαι εκεί ασχολούμαι με  χαρά μου με όλον αυτόν τον κόσμο που επικοινωνεί μαζί μου. Είμαι σε επαφές με εξωτερικό και Ελλάδα ζωγραφίζω και ασχολούμαι και με το κόσμημα. Και ο λιγοστός χρόνος ελεύθερος με τους λιγοστούς φίλους μου.
Ø  Θέλει η κόρη σου να ασχοληθεί με την τέχνη σαν τον πατέρα της, εσύ τι θα έκανες θα την παρότρυνες ή θα την απέτρεπες;
Δεν έχει δώσει μέχρι τώρα δείγματα ότι θέλει να ασχοληθεί με την τέχνη. Έχει ένα έντονο συναίσθημα αλλά όχι δεν έχει  αποφασίσει. Μην ξεχνάμε ότι και εγώ μεγαλύτερος αποφάσισα με τι ήθελα να ασχοληθώ. Αν θέλει να κάνει κάτι μεγάλη μου χαρά δεν θα την αποτρέψω.
Ø  Οι επαγγελματικές σου ασχολίες ή βήματα αυτό το χρονικό διάστημα και μελλοντικά;
Ασχολούμαι με την ζωγραφική . Επόμενή μου δουλειά το DaDarsa. Τo οποίο διαφοροποιείται από τις προηγούμενες δουλειές μου. Τα ταμπλό και οι εκτάσεις τους που έχω να καλύψω είναι μεγαλύτερες, θέλει περισσότερο χρόνο και είναι μια στροφή καλή για μένα διότι απαιτεί μια πειθαρχία την οποία εγώ δεν την είχα. Και ως πειθαρχημένο έργο θα βγει μια αναρχία άλλο ένα οξύμωρο. Επίσης είμαι σε συζητήσεις με εκθέσεις του εξωτερικού και στην Ελλάδα σε εκθέσεις από το νέο έτος. Φυσικά δείγμα αυτής της δουλειάς έχω αναρτήσει και στο face book.

  





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου